Veelgestelde vragen

Algemeen

 Ik heb een fout gemaakt bij mijn personalisatie, wat moet ik doen?

* Bij het plaatsen van uw bestelling vragen we altijd dat u de spelling of initialen van uw personalisatie controleert voordat u doorgaat met afrekenen, aangezien we alle tekst rechtstreeks kopiëren en wijzigingen niet kunnen worden aangebracht zodra deze in productie zijn.

Als je merkt dat je een fout hebt gemaakt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en we zullen ons best doen om het te corrigeren voordat het naar de werkplaats gaat. In het geval dat een product al is gemaakt, worden er kosten in rekening gebracht.

 Waarom ziet het leer dat ik heb ontvangen er anders uit dan op de getoonde foto?

* Aangezien dit natuurlijke materialen zijn, zal het exacte uiterlijk altijd verschillen. Elk stuk leer is anders. Natuurlijke littekens en vlekken maken elk item volledig uniek en dat is het mooie van het werken met deze materialen. We omarmen het unieke karakter van onze producten en beschouwen deze variaties niet als fouten. We zouden nooit een artikel verzenden dat we zelf niet graag zouden ontvangen.

 Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Elk artikel wordt verzonden vanuit de werkplaats. Het komt echter zelden voor dat artikelen tijdens het transport beschadigd raken. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier met je bestelnummer dan zullen we dit zo snel mogelijk voor je onderzoeken en contact met je opnemen.

Levering

 Wat is de levertijd?
*De gemiddelde levertijd is een aantal werkdagen. Mochten er bij uw bestelling producten zitten die gepersonaliseerd moeten worden, ga dan uit van een gemiddelde levertijd van een 1 week.
Is er haast bij uw bestelling, laat dit gerust weten per email, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Retour

 Kan ik iets retour sturen als het niet bevalt?
*Alle producten die gepersonaliseerd zijn, kunnen niet worden gerestitueerd, tenzij er een defect is aan het artikel. Het op maat gemaakte karakter van onze producten betekent dat ze niet kunnen worden doorverkocht, dus helaas kunnen we geen retouren accepteren.
Als je een product wilt retourneren dat niet gepersonaliseerd is, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op en we zullen je laten weten hoe je het het beste naar ons kunt terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor de retourzending voor rekening van de klant zijn, tenzij anders is overeengekomen.